BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
"tak puas hati?? sila inbox rasa tidak puashati anda dalam fesbuk aku..HAHA..(gelak setan)"

Monday 20 June 2011

(love) Abang Badman (fuck) Adik Badman.





Sapa  Abg Badman yang aku maksudkan 2? Sapa pon dya anda xdak kena mengena dalam hal ni dan better anda tutup mata sewaktu baca ayat dalam baris ni.



......Kenapa anda belum  tutup??



Tengok tu...



Eh..degill...


Haa..elok la kalau anda tak tutup mata..sebab jika anda tutup mata anda adalah orang yang paling mengong skali dalam friend list aku. Haha.


Nama Abang Badman aku ramzam A.K.A faizal tahiaq.  Sbb apa faizal tahiaq? Sebab dya ada iras2 artis tesebut bila rambut dya panjang. Tak percaya? Aku ada bukti kot..haa..tak yah anda semua nak bukti sebab Abang Badman aku mesti punggai kepala aku kalau letak bukti tuh dalam belog.




 HAHAHAH(gelak setan)..

Astaughfirullahalazim..


Apa ni?? Kenapa gelak macam setan ni?hermmm bawak2 la mengucap..haiss..