BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
"tak puas hati?? sila inbox rasa tidak puashati anda dalam fesbuk aku..HAHA..(gelak setan)"

Monday 20 June 2011

Salahguna fesbuk. (aku pon salahguna belog sebab nak kutuk orang)

Seyes aku menyampah gila dengan sorang minah yang suka perasan cun,montok,licin,cantik, cumil,perfect,putih,gebu,hot,kaya dan sebagainya..beliau adalah dikalangan kawan baik aku jugak.. aku suka kawan ngan dya walaupun dya memilih kawan, tapi 1 ja cara dya yang buad aku tak bekenan. Suka menunjuk nunjuk kehebatan dan kecantikan anugerah Allah. Ya memang bagus bangga dengan kurnia Tuhan, tapi ingatla tubuh badan bukan untuk di jaja-jaja ditepi jalan . (padahal aku sendiri pon pakai seksi meksi jugak) Tapi xda la sampai nampak pusat dan bila tunduk nampak lurah bontot itam dya tu.



Astaughafirullahalazim..apa ni BG?? (bukan BODY GLOVE tapi BELASAH GIRL)

Dah la member aku tuh smoking sial..padahal x pro macam aku lg pon..baru nak cuba,zaman tu semua orang umur 20 dah lalui la tp dya baru nak lalui..ish ish ish..kesian kan?hermm maybe FAMA dya tak penah halang atau tak ambil berat with what she doing outside rite..let her be herself..

Lepas anda semua baca post aku ni, g la amik air sembahyang,buad solat taubat sebab secara tidak langsung anda semua tersubahat dengan aku buad dosa..sepatutnya anda semua tutup blog aku lepas baca tajuk lagi. Terang-terang aku cakap nak kutuk orang kan. So ini bukan salah aku. Jadi renung-renungkanlah dan selamat beramal.

Tata.